Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7336
Title: The role of trust, privacy, security and website usability in the success of B2C E-commerce websites
Other Titles: Vai trò của niềm tin, sự riêng tư, bảo mật và sự tiện dụng của website trong sự thành công của website điện tử trên công việc của người tiêu dùng
Authors: Vo, Hung Cuong
Advisor: Avgousta, Kyriakidou-Zacharoudiou, Dr.
Keywords: Trust
Privacy
Security
Website usability
B2C e-commerce websites
Customers
Issue Date: 2015-01-26
Publisher: University of Greenwich
Description: Master of Science in Information Systems Management; 100 pages
Table of contents: Chapter 1. Introduction; Chapter 2. Literature Review; Chapter 3. Research Methodology; ...
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7336
Appears in Collections:Khoa học máy tính

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VoHungCuong.TT.pdfAbstract and Table of Contents48.48 kBAdobe PDFView/Open
VoHungCuong.TV.pdfFulltext4.51 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.