Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAvgousta, Kyriakidou-Zacharoudiou, Dr.-
dc.contributor.authorVo, Hung Cuong-
dc.date.accessioned2017-12-27T01:29:42Z-
dc.date.available2017-12-27T01:29:42Z-
dc.date.issued2015-01-26-
dc.date.submitted2015-03-03-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7336-
dc.descriptionMaster of Science in Information Systems Management; 100 pagesen
dc.description.tableofcontentsChapter 1. Introduction; Chapter 2. Literature Review; Chapter 3. Research Methodology; ...en
dc.language.isoenen
dc.publisherUniversity of Greenwichen
dc.sourceCollege of Information Technology - The University of Danangen
dc.subjectTrusten
dc.subjectPrivacyen
dc.subjectSecurityen
dc.subjectWebsite usabilityen
dc.subjectB2C e-commerce websitesen
dc.subjectCustomersen
dc.titleThe role of trust, privacy, security and website usability in the success of B2C E-commerce websitesen
dc.title.alternativeVai trò của niềm tin, sự riêng tư, bảo mật và sự tiện dụng của website trong sự thành công của website điện tử trên công việc của người tiêu dùngen
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Khoa học máy tính

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VoHungCuong.TT.pdfAbstract and Table of Contents48.48 kBAdobe PDFView/Open
VoHungCuong.TV.pdfFulltext4.51 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.