Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7720
Title: Chiến lược E-Marketing cho Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Một thành viên Lữ Hành Vitours Đà Nẵng
Authors: Nguyễn, Thị Bảo Uyên
Advisor: Trương, Sỹ Quý, TS.
Keywords: Nghiên cứu
Chiến lược E-Marketing
E-Marketing
Công ty TNHH MTV Vitours Đà Nẵng
Quản trị kinh doanh
Issue Date: 2015
Publisher: Trường Đại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵng
Description: Luận văn Thạc sĩ Quản trị Kinh doanh. Chuyên ngành: Quản trị Kinh doanh. Mã số: 60.34.01.02; 95 trang
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7720
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NguyenThiBaoUyen.TT.pdfTóm tắt1 MBAdobe PDFView/Open
NguyenThiBaoUyen.TV.pdfToàn văn16.09 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.