Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7124
Title: DÉTERMINANTS DE L’ADOPTION ET DE L’UTILISATION DU COMMERCE ÉLECTRONIQUE DANS LES PETITES ET MOYENNES ENTREPRISES (PME) : LE CAS DU VIETNAM
Other Titles: Nhân tố tác động đến việc hội nhập và sử dụng thương mại điện tử trong các doanh nghiệp nhỏ và vừa: Trường hợp Việt Nam
Authors: Le, Van Huy
Advisor: LEMOINE, Jean-François, Prof.
ROWE, Frantz, Prof.
Keywords: Adoption
Utilisation
Innovation
Commerce électronique
PME
Vietnam
B2B
B2C
Hội nhập
đổi mới
Thương mại điện tử
Issue Date: 2008-10-27
Description: Discipline : Marketing et Systèmes d'Information présentée et soutenue publiquement
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7124
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LeVanHuy.TT.pdfAbstract340.92 kBAdobe PDFView/Open
LeVanHuy.TV.pdfFulltext8.54 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.