Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEMOINE, Jean-François, Prof.-
dc.contributor.advisorROWE, Frantz, Prof.-
dc.contributor.authorLe, Van Huy-
dc.date.accessioned2017-11-17T01:52:21Z-
dc.date.available2017-11-17T01:52:21Z-
dc.date.issued2008-10-27-
dc.date.submitted2017-11-15-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7124-
dc.descriptionDiscipline : Marketing et Systèmes d'Information présentée et soutenue publiquement-
dc.language.isofrvi
dc.sourceTrường Đại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectAdoptionvi
dc.subjectUtilisationvi
dc.subjectInnovationvi
dc.subjectCommerce électroniquevi
dc.subjectPMEvi
dc.subjectVietnamvi
dc.subjectB2Bvi
dc.subjectB2Cvi
dc.subjectHội nhậpvi
dc.subjectđổi mớivi
dc.subjectThương mại điện tửvi
dc.titleDÉTERMINANTS DE L’ADOPTION ET DE L’UTILISATION DU COMMERCE ÉLECTRONIQUE DANS LES PETITES ET MOYENNES ENTREPRISES (PME) : LE CAS DU VIETNAMvi
dc.title.alternativeNhân tố tác động đến việc hội nhập và sử dụng thương mại điện tử trong các doanh nghiệp nhỏ và vừa: Trường hợp Việt Namvi
dc.typePh.D Thesisvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LeVanHuy.TT.pdfAbstract340.92 kBAdobe PDFView/Open
LeVanHuy.TV.pdfFulltext8.54 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.