Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5089
Title: L'examen d'une perspective dyadique du rôle du "renqing" dans la qualité de la relation client: Une application au secteur bancaire Vietnamien
Other Titles: Nghiên cứu theo cách tiếp cận song phương vai trò của biến số "renqing" trong mô hình chất lượng mối quan hệ khách hàng : Ứng dụng trong ngành ngân hàng tại Việt Nam
Authors: Dinh, Thi Le Tram
???metadata.dc.contributor.advisor???: Tournois, Nadine
Keywords: Relation client
Quản trị quan hệ khách hàng
Issue Date: 2013
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5089
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat.pdfTóm tắt100.64 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.374.pdfFulltext2.25 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.