Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorPhạm, Xuân Thủy-
dc.date.accessioned2012-11-01T08:03:38Z-
dc.date.available2012-11-01T08:03:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3957-
dc.language.isovivi
dc.subjectTài chính - Ngân hàngvi
dc.subjectChăm sóc khách hàngvi
dc.titleHoàn thiện công tác chăm sóc khách hàng tại ngân hàng thương mại cổ phần kỹ thương Việt Nam - chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.125.pdfToàn Văn804.31 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt165.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.