Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3389
Title: Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng tại ngân hàng nông nghiệp và phát triển nông thông tỉnh ĐăkLăk
Authors: Lê, Vũ Vương
Keywords: Quản trị kinh doanh
Chăm sóc khách hàng
Ngân hàng Nông nghiệp và Phát triển Nông thôn
ĐăkLăk
Issue Date: 2010
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3389
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.99.pdfToàn văn729.54 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt194.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.