Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Ngọc Vũ-
dc.contributor.authorĐinh, Vĩnh Hà-
dc.date.accessioned2012-03-09T07:31:32Z-
dc.date.available2012-03-09T07:31:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/868-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectChăm sóc khách hàngvi
dc.subjectVietcombankvi
dc.titleGiải pháp tăng cường hoạt động chăm sóc khách hàng tại Vietcombank Đà Nẵng.vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.138.pdfToàn văn1.17 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt239.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.