Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8285
Title: Ứng dụng lý thuyết hàng đợi trong việc tối ưu hóa thiết kế dịch vụ
Other Titles: Application of queuing theory in optimization of service design
Authors: Nguyễn, Đình Sơn
Keywords: Lý thuyết hàng đợi
Thiết kế tối ưu
Sản phẩm - dịch vụ
Chuỗi Markov
Tối ưu hóa
Issue Date: 2017
Publisher: Đại học Đà Nẵng
Description: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 03(112). 2017, Quyển 1; Trang 140 - 143
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8285
ISSN: 1859-1531
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UngDungLyThuyetHangDoi.TT.pdfTóm tắt79.45 kBAdobe PDFView/Open
UngDungLyThuyetHangDoi.TV.pdfNội dung383.67 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.