Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7964
Title: How e-servicescape affect customer online behaviors: The moderating effect of gender and online shopping experience
Other Titles: Ảnh hưởng của không gian vật lý website lên hành vi của khách hàng trực tuyến vai trò của biến trung gian giới tính và kinh nghiệm mua hàng
Authors: Phan, Thi Phu Quyen
???metadata.dc.contributor.advisor???: Wu, Wann-Yih, Prof.
Keywords: E-servicescape
Website trustworthiness
Website attitude
Brand attitude
E-WOM intention
Purchase intention
Issue Date: 2015-06
Publisher: Chinese Culture University, Taiwan
Description: Master's thesis. Major: International Trade; 114 pages
???metadata.dc.description.tableofcontents???: Chapter 1 Introduction; Chapter 2 Literature review; Chapter 3 Reseach design and methodology; ...
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7964
Appears in Collections:Kinh doanh quốc tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PhanThiPhuQuyen.TT.pdfAbstract & Table of Contents133.58 kBAdobe PDFView/Open
PhanThiPhuQuyen.TV.pdfFulltext1.2 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.