Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/70
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVõ, Thị Thúy Anh-
dc.contributor.authorVõ, Thị Thu Hiền-
dc.date.accessioned2011-12-22T09:36:52Z-
dc.date.available2011-12-22T09:36:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/70-
dc.language.isovivi
dc.subjectTín dụngvi
dc.subjectNgân hàng Công thươngvi
dc.titleĐo lường chất lượng dịch vụ tín dụng khách hàng cá nhân tại ngân hàng Công Thương, chi nhánh Hội Anvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tom tat.pdfTóm tắt183.9 kBAdobe PDFView/Open
Toan van.98.pdfToàn văn649.18 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.