Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6331
Title: Quản trị chất lượng dịch vụ tại Khách sạn Green Plaza Đà Nẵng
Authors: Phạm, Thị Lệ Xuân
Advisor: Lê, Văn Huy
Keywords: Quản trị chất lượng dịch vụ
Kinh doanh khách sạn
Khách sạn Green Plaza Đà Nẵng
Quản trị kinh doanh
Issue Date: 2016
Description: Luận văn Thạc sĩ Quản trị kinh doanh. Chuyên ngành Quản trị kinh doanh. Mã số: 60.34.01.02
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6331
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PhamThiLeXuan.TT.pdfTóm tắt468.59 kBAdobe PDFView/Open
PhamThiLeXuan.TV.pdfToàn văn2.04 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.