Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrần, Đình Khôi Nguyên-
dc.contributor.authorBùi, Thị Ngọc Tigôn-
dc.date.accessioned2016-05-11T09:34:55Z-
dc.date.available2016-05-11T09:34:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-12-24-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5705-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectKhách hàng doanh nghiệpvi
dc.subjectNgân hàng Thương mại Cổ phần Á Châuvi
dc.subjectĐà Nẵngvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng doanh nghiệp tại Ngân hàng Thương mại Cổ phần Á Châu chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BuiThiNgocTigon.TT.pdfTóm tắt648.43 kBAdobe PDFView/Open
BuiThiNgocTigon.TV.pdfToàn văn3.04 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.