Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorPhan, Thị Thanh Tâm-
dc.date.accessioned2015-06-23T09:50:43Z-
dc.date.available2015-06-23T09:50:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.date.submitted2014-08-12-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5552-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectSản phẩm Laptopvi
dc.subjectCông ty Máy Tính Gia Phan, Bình Địnhvi
dc.titleChính sách Marketing sản phẩm laptop của Công ty Máy Tính Gia Phan, tỉnh Bình Địnhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PhanThiThanhTam.TT.pdfTóm tắt214.81 kBAdobe PDFView/Open
PhanThiThanhTam.TV.pdfToàn văn675.45 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.