Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVõ, Thị Thúy Anh-
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Hoàng-
dc.date.accessioned2015-03-10T03:26:34Z-
dc.date.available2015-03-10T03:26:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.date.submitted2014-06-27-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5477-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị quan hệ khách hàngvi
dc.subjectNgân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Namvi
dc.subjectChi nhánh Hải Vânvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng doanh nghiệp tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam - Chi nhánh Hải Vânvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NguyenXuanHoang.TT.pdfTóm tắt467.96 kBAdobe PDFView/Open
NguyenXuanHoang.TV.pdfToàn văn1.69 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.