Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLâm, Minh Châu-
dc.contributor.authorDương, Thị Vi-
dc.date.accessioned2014-06-11T07:35:40Z-
dc.date.available2014-06-11T07:35:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2014-01-03-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5278-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị quan hệ khách hàngvi
dc.subjectNgân hàng TMCP Phương Tâyvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại Ngân hàng TMCP Phương Tây chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat.pdfTóm tắt204.88 kBAdobe PDFView/Open
Toanvan.127.pdfToàn văn1.97 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.