Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLâm, Chí Dũng-
dc.contributor.authorHồ, Thị Thanh Thúy-
dc.date.accessioned2014-03-27T10:11:35Z-
dc.date.available2014-03-27T10:11:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-12-30-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5191-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị quan hệ khách hàngvi
dc.subjectNgân hàng TMCP Công Thương Đà Nẵngvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng cá nhân tại chi nhánh ngân hàng TMCP Công Thương Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat.pdfTóm tắt267.43 kBAdobe PDFView/Open
Toanvan.102.pdfToàn văn3.04 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.