Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Trường Sơn-
dc.contributor.authorVõ, Thị Mỹ Lệ-
dc.date.accessioned2013-04-16T10:04:06Z-
dc.date.available2013-04-16T10:04:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-03-21-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4697-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChính sách Marketingvi
dc.subjectNgân hàng TMCP Công thương Việt Namvi
dc.titleHoàn thiện chính sách Marketing tại Ngân hàng TMCP Công thương Việt Nam - Chi nhánh Bình Địnhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.117.pdfToàn văn587.98 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt281.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.