Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVõ, Thị Thúy Anh-
dc.contributor.authorNguyễn, Lâm Hoàng Yến-
dc.date.accessioned2013-04-08T10:36:51Z-
dc.date.available2013-04-08T10:36:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-04-05-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4676-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectDịch vụ Internet - Bankingvi
dc.subjectNgân hàng TMCP Á Châuvi
dc.titleĐo lường chất lượng dịch vụ Internet - Banking của Ngân hàng Thương mại Cổ phần Á Châu chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.119.pdfToàn văn1.37 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt199.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.