Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Lãn-
dc.contributor.authorNguyễn, Đình Quang-
dc.date.accessioned2013-03-11T08:00:53Z-
dc.date.available2013-03-11T08:00:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-02-04-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4529-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.subjectNgân hàng TMCP Công thương Việt Namvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại chi nhánh Phú Tài - Ngân hàng TMCP công thương Việt Namvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.130.pdfToàn văn1.65 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt302.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.