Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorThân, Thị Hồng Nhung-
dc.date.accessioned2013-02-04T03:52:47Z-
dc.date.available2013-02-04T03:52:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-18-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4432-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectDu lịchvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectBình Địnhvi
dc.titleGiải pháp Marketing nhằm phát triển du lịch Bình Địnhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Kinh tế phát triển

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.108.pdfToàn văn1.32 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt317.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.