Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Văn-
dc.date.accessioned2013-01-15T02:37:44Z-
dc.date.available2013-01-15T02:37:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2012-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4319-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh Tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectXe ô tôvi
dc.subjectNghiên cứu thị trườngvi
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua xe ô tô Pick Up tại khu vực miền Trungvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.96.pdfToàn văn1.23 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt442.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.