Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Lãn-
dc.contributor.authorHồ, Anh Tuấn-
dc.date.accessioned2013-01-11T09:40:57Z-
dc.date.available2013-01-11T09:40:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.date.submitted2013-01-11-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/4289-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChiến lược tiếp thịvi
dc.subjectTV LCDvi
dc.subjectLiquid Crystal Display TVvi
dc.titleChiến lược marketing cho dòng sản phẩm TV LCD của công ty LG Electronics Việt Nam tại thị trường miền Trungvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.107.pdfToàn văn557.32 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt174.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.