Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Ngọc Vũ-
dc.contributor.authorPhan, Thị Thanh Lâm-
dc.date.accessioned2012-11-01T08:07:15Z-
dc.date.available2012-11-01T08:07:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3959-
dc.language.isovivi
dc.subjectTài chính - Ngân hàngvi
dc.subjectMô hình Z-scorevi
dc.subjectXếp hạng tín dụngvi
dc.titleVận dụng mô hình Z-score trong xếp hạng tín dụng khách hàng tại NHTMCP ngoại thương - chi nhánh Quảng Namvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.89.pdfToàn Văn576.45 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt173.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.