Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVõ, Thị Thúy Anh-
dc.contributor.authorPhan, Thị Khuê Tú-
dc.date.accessioned2012-04-25T06:51:35Z-
dc.date.available2012-04-25T06:51:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3359-
dc.language.isovivi
dc.subjectTín dụng doanh nghiệpvi
dc.subjectNgân hàng liên doanhvi
dc.titleGiải pháp nâng cao chất lượng dịch vụ tín dụng doanh nghiệp tại ngân hàng liên doanh Việt Nga - chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.120.pdfToàn văn1.07 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt216.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.