Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Thế Giới-
dc.contributor.authorTrương, Thị Ngọc Ánh-
dc.date.accessioned2012-04-16T08:29:46Z-
dc.date.available2012-04-16T08:29:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/3123-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế phát triểnvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectCà phê bộtvi
dc.titleXây dựng chiến lược marketing cho sản phẩm cà phê bột của công ty xuất nhập khẩu cà phê Đăk Hàvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Kinh tế phát triển

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.120.pdfToàn văn764.48 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt261.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.