Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2360
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Lan Phương | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-21T07:30:26Z | - |
dc.date.available | 2012-03-21T07:30:26Z | - |
dc.date.issued | 2009-10 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2360 | - |
dc.description | Khoa học giáo dục, số 49, tháng 10/2009. trang 24-27 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Xu hướng | vi |
dc.subject | Khả năng | vi |
dc.subject | Giáo dục phổ thông | vi |
dc.title | Xu hướng người học và khả năng thực hiện phân hóa giáo dục phổ thông Việt Nam giai đoạn sau năm 2015 | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0432.pdf | 4 trang | 2.86 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.