Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mùi-
dc.date.accessioned2012-03-20T03:08:51Z-
dc.date.available2012-03-20T03:08:51Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/2135-
dc.descriptionTạp chí Thị trường tài chính tiền tệ, Số 16(238) - 8/2007, Tr. 44-46vi
dc.language.isovivi
dc.subjectNgân hàng thương mạivi
dc.subjectVăn hóa kinh doanhvi
dc.subjectPhát triển bền vữngvi
dc.titleVăn hóa kinh doanh - Yếu tố phát triển bền vững của các NHTM Việt Namvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC_0324.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.