Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8499
Title: Nhận thức của công chúng đối với thương hiệu Đại học Đà Nẵng
Other Titles: Audience perception toward the UD's brand
Authors: Trần, Thị Yến Minh
Phạm, Thị Hương
Keywords: Thương hiệu
Thương hiệu đại học
Công chúng mục tiêu
Tài sản thương hiệu
Truyền thông marketing
Issue Date: 2017
Publisher: Đại học Đà Nẵng
Description: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 02(111). 2017, Quyển 1; Trang 12 - 17
URI: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8499
ISSN: 1859-1531
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NhanThucCuaCongChung.TT.pdfTóm tắt76.74 kBAdobe PDFView/Open
NhanThucCuaCongChung.TV.pdfNội dung820.85 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.