Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Thu Hương-
dc.contributor.authorLê, Thị Mỹ Dung-
dc.date.accessioned2012-03-09T04:20:04Z-
dc.date.available2012-03-09T04:20:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/848-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectHài lòng của khách hàngvi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ đào tạo tại công ty cổ phần CPE.vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.151.pdfToàn văn1.15 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt178.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.