Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMasango, Shingairai, Dr.-
dc.contributor.authorNguyen, Le Loc Tien-
dc.date.accessioned2018-05-16T08:41:12Z-
dc.date.available2018-05-16T08:41:12Z-
dc.date.issued2016-12-08-
dc.date.submitted2016-12-08-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8270-
dc.descriptionMaster thesis. Major: International bussiness management; 103 pagesen
dc.description.tableofcontentsChapter 1. Introduction; Chapter 2. Literature review; Chapter 3. Research methodology; ...en
dc.language.isoenen
dc.publisherSheffield Hallam University, Englanden
dc.sourceCollege of Information Technology - The University of Danangen
dc.subjectUser Interactionsen
dc.subjectSocial Networksen
dc.subjectBrand Awarenessen
dc.subjectPurchase Intentionen
dc.subjectFashion Brandsen
dc.subjectEmerging Marketen
dc.titleThe Impact of User Interactions in Social Networks on Brand Awareness and Purchase Intention of Emerging Market Fashion Brandsen
dc.title.alternativeTác động của tương tác người dùng trên mạng xã hội đến nhận diện thương hiệu và quyết định mua hàng của các nhãn hiệu thời trang từ các nước đang phát triểnen
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NguyenLeLocTien.TT.pdfAbstract & Table of Contents254.33 kBAdobe PDFView/Open
NguyenLeLocTien.TV.pdfFulltext1.7 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.