Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/805
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Phạm, Thị Hồng Nhung | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-09T02:24:38Z | - |
dc.date.available | 2012-03-09T02:24:38Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/805 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục số 168 (kì 2-7/2007). Tr.39-41 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Giao tiếp văn hóa | vi |
dc.subject | Kĩ năng viết | vi |
dc.subject | Tiếng Anh | vi |
dc.subject | Sinh viên | vi |
dc.title | Nâng cao năng lực giáo tiếp văn hóa đối với kĩ năng viết của sinh viên chuyên ngành tiếng Anh | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0163.pdf | 2.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.