Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHồ, Kỳ Minh-
dc.contributor.authorNgô, Thị Diệu An-
dc.date.accessioned2012-03-08T07:57:01Z-
dc.date.available2012-03-08T07:57:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/760-
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectCông ty cổ phần Kinh Đôvi
dc.titleHoàn thiện chính sách marketing ngành hàng bánh mì tươi của công ty cổ phần Kinh Đôvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toanvan.113.pdfToàn văn1.12 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Tomtat.pdfTóm tắt159.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.