Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Châu Giang-
dc.date.accessioned2012-03-08T02:11:45Z-
dc.date.available2012-03-08T02:11:45Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/685-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục. Số 163 (kì 2-5/2007). Tr.24-26vi
dc.language.isovivi
dc.subjectDạy họcvi
dc.subjectSố tự nhiênvi
dc.subjectTiiển họcvi
dc.titleLàm rõ cơ sở lí thuyết tâoh hợp của nội dung dạy học số tự nhiên ở tiểu học cho sinh viênvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GD_0129.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.