Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/685
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Châu Giang | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-08T02:11:45Z | - |
dc.date.available | 2012-03-08T02:11:45Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/685 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục. Số 163 (kì 2-5/2007). Tr.24-26 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Dạy học | vi |
dc.subject | Số tự nhiên | vi |
dc.subject | Tiiển học | vi |
dc.title | Làm rõ cơ sở lí thuyết tâoh hợp của nội dung dạy học số tự nhiên ở tiểu học cho sinh viên | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0129.pdf | 2.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.