Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/679
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thế Hưng | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-08T01:49:11Z | - |
dc.date.available | 2012-03-08T01:49:11Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/679 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục số 160 9kì 1-4/2007). Tr.39-41 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Sách giáo khoa | vi |
dc.subject | Sinh học | vi |
dc.title | Phương pháp phân tích nội dung sách giáo khoa để thiết kế bài giảng sinh học | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0125.pdf | 2.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.