Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐường, Thị Liên Hà, TS.-
dc.contributor.authorVăn, Hoài Nam-
dc.date.accessioned2017-09-05T07:59:39Z-
dc.date.available2017-09-05T07:59:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.date.submitted2017-06-29-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6728-
dc.descriptionLuận văn Thạc sĩ Quản trị Kinh doanh. Mã số: 60.34.01.02vi
dc.language.isovivi
dc.sourceTrường Đại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectMarketing trực tuyếnvi
dc.subjectCông ty Vietnam TravelMartvi
dc.subjectQuản trị Kinh doanhvi
dc.titleGiải pháp marketing trực tuyến tại Công ty Vietnam TravelMartvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VanHoaiNam.TT.pdfTóm tắt1.76 MBAdobe PDFView/Open
VanHoaiNam.TV.pdfToàn văn9.39 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.