Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/63
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorĐinh, Lê Thục Trinh-
dc.date.accessioned2011-12-21T10:13:47Z-
dc.date.available2011-12-21T10:13:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/63-
dc.language.isovivi
dc.subjectNgân hàngvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại Ngân hàng Đầu tư và phát triển Việt Nam Chi nhánh Đắk Lắkvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tom tat.pdfTóm tắt173.75 kBAdobe PDFView/Open
Toan van.107.pdfToàn văn627.53 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.