Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐặng, Văn Mỹ-
dc.contributor.authorThi, Hồng Tuấn-
dc.date.accessioned2017-02-10T07:09:52Z-
dc.date.available2017-02-10T07:09:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.date.submitted2014-04-11-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6213-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectHàng hóa mang nhãn hiệu riêngvi
dc.subjectSiêu thị Co.opmart Đà Nẵngvi
dc.titleGiải pháp phát triển hàng hóa mang nhãn hiệu riêng tại Siêu thị Co.opmart Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThiHongTuan.TT.pdfTóm tắt198.23 kBAdobe PDFView/Open
ThiHongTuan.TV.pdfToàn văn919.59 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.