Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐường, Thị Liên Hà-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thùy-
dc.date.accessioned2017-02-10T06:31:46Z-
dc.date.available2017-02-10T06:31:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.date.submitted2014-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6209-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectTài sản thương hiệuvi
dc.subjectThương hiệu Vinasoyvi
dc.titleĐo lường tài sản thương hiệu Vinasoy dựa trên cách tiếp cận từ phía khách hàngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NguyenThiThuy.TT.pdfTóm tắt360.7 kBAdobe PDFView/Open
NguyenThiThuy.TV.pdfToàn văn794.33 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.