Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Trường Sơn-
dc.contributor.authorPhạm, Thị Mỹ Vân-
dc.date.accessioned2017-01-10T08:56:47Z-
dc.date.available2017-01-10T08:56:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.date.submitted2014-07-11-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6145-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectPhát triển thương hiệu Biscafunvi
dc.subjectNhà máy bánh kẹo Quảng Ngãivi
dc.titlePhát triển thương hiệu Biscafun tại Nhà máy bánh kẹo Quảng Ngãivi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PhamThiMyVan.TT.pdfTóm tắt552.43 kBAdobe PDFView/Open
PhamThiMyVan.TV.pdfToàn văn1.42 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.