Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Diệp-
dc.date.accessioned2016-12-22T01:04:00Z-
dc.date.available2016-12-22T01:04:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-08-31-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/6099-
dc.language.isovivi
dc.sourceTrường Đại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectPhát triển thương hiệuvi
dc.subjectThương hiệu "Ẩm thực Trần"vi
dc.subjectCông ty TNHH MTV ẩm thực Trầnvi
dc.titlePhát triển thương hiệu “Ẩm thực Trần” của Công ty TNHH MTV ẩm thực Trầnvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NguyenThiNgocDiep.TT.pdfTóm tắt1.29 MBAdobe PDFView/Open
NguyenThiNgocDiep.TV.pdfToàn văn2.46 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.