Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorĐặng, Thị Lan Ngọc-
dc.date.accessioned2016-09-22T04:47:45Z-
dc.date.available2016-09-22T04:47:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-12-27-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5925-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị khách hàngvi
dc.subjectQuan hệ người tiêu dùngvi
dc.subjectCông ty Cổ phần Thép Dana - Ývi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại Công ty Cổ phần Thép Dana-Ývi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DangThiLanNgoc.TT.pdfTóm tắt224.05 kBAdobe PDFView/Open
DangThiLanNgoc.TV.pdfToàn văn851.96 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.