Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/548
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Đặng, Thành Hưng | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-05T04:55:45Z | - |
dc.date.available | 2012-03-05T04:55:45Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/548 | - |
dc.description | Tạp chí Giáo dục số 167 (kì 1-7/2007). Tr.19-22 | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.subject | Phân hóa dạy học | vi |
dc.subject | Trung học phổ thông | vi |
dc.title | Quan niệm và giải pháp phân hóa dạy học ở trung học phổ thông nhằm hội nhập quốc tế | vi |
dc.type | Article | vi |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GD_0061.pdf | 4.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.