Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Xuân Lãn-
dc.contributor.authorNguyễn, Tăng Khôi-
dc.date.accessioned2015-03-20T07:52:44Z-
dc.date.available2015-03-20T07:52:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5489-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectSản phẩm tinh bột mỳvi
dc.subjectCông ty Cổ phần Nông sản Thực phảm Quảng Ngãivi
dc.titleChiến lược kinh doanh sản phẩm tinh bột mỳ của Công ty Cổ phần Nông sản Thực phẩm Quảng Ngãivi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NguyenTangKhoi.TT.pdfTóm tắt206.85 kBAdobe PDFView/Open
NguyenTangKhoi.TV.pdfToàn văn621.75 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.