Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Văn Huy-
dc.contributor.authorLê, Thị Kim Chi-
dc.date.accessioned2015-03-19T09:02:06Z-
dc.date.available2015-03-19T09:02:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.date.submitted2014-07-11-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5487-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectMarketing trực tuyếnvi
dc.subjectCông ty Cổ Phần Du lịch Việt Nam Vitoursvi
dc.titleGiải pháp Marketing trực tuyến tại Công ty Cổ phần Du lịch Việt Nam Nam Vitoursvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LeThiKimChi.TT.pdfTóm tắt434.1 kBAdobe PDFView/Open
LeThiKimChi.TV.pdfToàn văn2.31 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.