Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Như Liêm-
dc.contributor.authorLê, Thị Quỳnh Nga-
dc.date.accessioned2014-10-14T04:30:43Z-
dc.date.available2014-10-14T04:30:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.date.submitted2014-07-14-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5388-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectChính sách Marketingvi
dc.subjectKhăn lạnhvi
dc.subjectCông ty Cổ phần Mỹ Duyênvi
dc.titleChính sách Marketing cho sản phẩm khăn lạnh tại Công ty Cổ phần Mỹ Duyênvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat.pdfTóm tắt356.43 kBAdobe PDFView/Open
Toanvan.105.pdfToàn văn1.18 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.