Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐào, Hữu Hòa-
dc.contributor.authorLê, Thị Ngọc Hà-
dc.date.accessioned2014-06-12T04:38:14Z-
dc.date.available2014-06-12T04:38:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-12-31-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5291-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị quan hệ khách hàngvi
dc.subjectNgân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Ávi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á, chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat.pdfTóm tắt187.9 kBAdobe PDFView/Open
Toanvan.135.pdfToàn văn743.46 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.