Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Giang Nam-
dc.date.accessioned2012-03-02T08:52:17Z-
dc.date.available2012-03-02T08:52:17Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/505-
dc.descriptionTạp chí Ngân hàng, Số 6-3/2009, Tr.36-39vi
dc.language.isovivi
dc.subjectTài chínhvi
dc.subjectNgân hàngvi
dc.titleGiải pháp CRM góp phần nâng cao khả năng cạnh tranh của ngân hàngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC_0065.pdf6.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.