Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐoàn, Gia Dũng-
dc.contributor.authorLâm, Trường Sơn-
dc.date.accessioned2013-10-29T08:12:26Z-
dc.date.available2013-10-29T08:12:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.date.submitted2013-08-06-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5045-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectSâmvi
dc.subjectQuản trị thương hiệuvi
dc.subjectCông ty Cổ phần Sâm Ngọc Linh Kon Tumvi
dc.titleXây dựng thương hiệu sâm Ngọc Linh tại Công ty Cổ phần Sâm Ngọc Linh Kon Tumvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat.pdfTóm tắt1.63 MBAdobe PDFView/Open
Toanvan.89.pdfToàn văn2.55 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.